Ремонт трактора МТЗ 82. Основні несправності трактора. Частина 1

            МТЗ 82 - універсальний колісний трактор, що випускається з 1974 року по сьогоднішній день. Трактор повноприводний і використовується для виконання різних видів робіт у сільському господарстві, комунальній сфері та будівництві. Агрегатується з навісними, напівнавісними і причіпними знаряддями. Має тяговий клас - 1.4.


                
             Ще з самого початку своєї історії МТЗ 82 завоював величезну популярність і користується нею до сих пір. Трактор безперечно відмінний, але вся техніка вимагає техобслуговування і ремонту. У цьому трактора марки МТЗ не вибагливі, їх запчастини доступні у вільному продажі а полагодити можна навіть в полі. Це користувачі і вважають одним з головних переваг марки МТЗ, в порівнянні з імпортними моделями.


             Якщо ви ще не маєте трактор або замислюєтеся про покупку нового і запримітили МТЗ 82, потрібно врахувати його недоліки і переваги не по зазначеним характеристикам, а безпосередньо в використанні.
             Переваги:


1. Чотирициліндровий дизельний двигун з системою водяного охолодження.


2. Колісна форма 4Х4 відмінно допомагає проходити по бездоріжжю.


3. Потужне кріплення задньої навіски, яке, додатково посилювати не потрібно.


4. На тракторі є свічка розжарення, для запуску в холодну пору року.


5. Трактор оснащений компресором, гідравлічною системою і спеціальним валом, який передає обертання на навісне обладнання.


             Недоліки:


1. Трактор мало ефективний на великій площі - від 80 гектарів.


2. При сильному навантаженню слабо працюють третя та шоста передачі.


3. Солярка повинна бути тільки якісна, інакше двигун може не завестися і буде потрібно зміна палива і регулювання форсунок.


4. Кабіна комфортна, але відсутній кондиціонер і магнітола.


Недоліки залежать від збірки. Тому власники радять якщо брати МТЗ, то тільки мінської збірки, а не вітчизняної. Ми детально вивчаємо тему тракторів МТЗ, і проаналізувавши відгуки користувачів робимо акцент на найчастіших проблеми, виділяємо основні причини їх появи та шляхи усунення.


1. Чому пропускає масло з гідробака в коробку?

Причин кілька: 1) на насосі НШ пробило сальник, якщо гвинт тиску на розподільнику був затягнутий. Для початку потрібно обов'язково подивитися гвинт, а потім змінити сальник; 2) лопнув всередині корпус гідробака.
 
2. На тракторі стоїть насос-дозатор, прикушує і крутиться дуже туго, масло піниться. Якщо прибрати фільтр, то масло не піниться, але сильно гріється і проблема не зникає.
Проблема в дозаторі, він не пропускає через себе масло, і в результаті сильно гріється. Потрібно вхід і вихід на гідробаку відрізати, розсверлити і поставити під РВД 32.
 
3. З якої причини шумить передок від МТЗ 82?
1) Можливо затиснуті шестерні або несправний підшипник; 2) одним з рішень буде просто долити або замінити масло.
 
4. Чому вилітає підвищена в проміжку МТЗ 82.1?
Варто просто замінити підшипник в КПП, швидше за все він розсипався.
 
5. Чому після перебирання КПП проміжки МТЗ 82 не піднімає задня навіска?
Проблема в силовому регуляторі. Потрібно зняти, промити всі пружинки і кульки.
 
6. Чому на МТЗ 82 з навантажувачем не тримає гідравліка і навішування?
Насамперед потрібно подивитися гумки в циліндрах підйому, розібрати або поміняти. Якщо проблема не зникла, перевірте клапан в розподільнику і по можливості взагалі замініть розподільник.
 
7. Чому на тракторі вилітає дільник?
Перевірте фіксатор в кришці, пружинку і кульку, може бути розбитий отвір. Якщо проблема не в ньому, потрібен повний розбір КПП.
 
8. Чому на МТЗ 82.1 не працює тахометр і спідометр, якщо з запобіжниками все в порядку?

Можна спробувати перед запуском включити блокування на коробці. Але швидше за все, на генераторі відірваний провід або послабився ремінь.
 
9. Чому після заміни паливного насоса на МТЗ 82 перестав працювати четвертий циліндр, хоча паливо надходить?
Можливо, просто не відрегульована подача палива.
 
10. Трактор МТЗ 82.1 не тягне і дуже димить. В чому проблема?
Перевірте присутність масла в радіаторі або води в піддоні, але найімовірніше проблема в пізньому запалюванні.
 
11.ТНВД після ремонту, всі шланги змінили, але трактор заводиться і відразу глухне. В чому причина?
Рішень проблеми декілька: 1) змініть паливний фільтр; 2) поміняйте на насосі зворотний клапан, скоріше за все в ньому лопнула пружина; 3) поміняйте на ТНВД помпу підкачки.
 
12.Чому на МТЗ 82.1 з-під форсунки тисне солярку?
Проблема явно в форсунках, може потрапив бруд або вона не щільно сидить. Як варіант, можна змінити мідне кільце під форсункою.
 
13.По якій причині солярка йде в піддон?
У цій ситуації потрібно поміняти насос і відремонтувати форсунки. Якщо вони в нормі поставте сальник в насос і перекрийте подачу.
 
14.Чому заклинило і не перемикаються оберти Вома?
При перемиканні оборотів, нехай двигун працює, перемикайте і одночасно глушіть. Потрібно щоб вали оберталися, рідко буває що шестерні збігаються.


15.Почему на МТЗ 82.1 двигун 240 викидає антифриз з кришки радіатора?
Перевірте заглушки на голівці, опрессуйте головку на ній можуть бути невеликі тріщини, які при нагріванні розширюються.
 
16.Чому при зупинці на холостих, з вихлопної труби починає текти соляра?
Вся проблема полягає в напрямних втулках. Вони встановлені старого зразка без маслознімних ковпачків.
 
17. Чому на двигуні 240 пішло масло в воду?
Кілька можливих причин: 1) пробило прокладку в задньому лівому кутку, де масляний канал з блоку в коробку; 2) мікротріщина в голівці; 3) могли згнити посадочні місця гумових кілець внизу гільзи, які запобігають змішування масла з водою.
 
18. Чому трактор погано заводиться з ранку, якщо поршнева нова, апаратура відрегульована, головка після ремонту?

Потрібно змінити зворотний клапан, він може пропускати паливо або додайте маленьку пружинку від ручки.
 
19.На холостих кермо вліво крутиться легко, а вправо туго. Як вирішити цю проблему?
Часто ця проблема виникає через попадання бруду під клапан. Відкрутіть пробку і почніть викручувати піджимний болт пружини клапана (головне запам'ятайте кількість оборотів, щоб виставити в кінці тиск) очистіть від бруду і буде працювати як новий.
 
20. Одночасно відмовила гідравліка і ВВП, в чому проблема?
На кошику зчепи обірвало шліци, а може і шлицеву з клепок зірвало. Також можливий варіант, що обрізало муфту на кошику зчеплення.


             Варто пам'ятати, що робота трактора залежить безпосередньо від ставлення до нього тракториста. Щоб мінімізувати витрати на ремонт, потрібно вчасно робити техобслуговування. Необхідно проводити обов'язкове обслуговування після 125, 250, 500 і 1000 мотогодин. Якщо графік робіт щільний, бажано робити огляд кожного місяця.    
             Це всього лише частина поширених поломок. Продовження читайте в другій частині -ЧАСТИНА 2

  • Ремонт трактора МТЗ 82. Основні несправності трактора. Частина 1

Схожі статті

Введите название своего региона и выберите его из выпадающего списка